عکاسخونه

به عکاسخونه خوش آمدید...

عکاسخونه

به عکاسخونه خوش آمدید...

با نصب ایزوگام، خانه را با خیال راحت ترک کنید و به شکار عکاسی از سوژه های بارانی بروید

 در دنیای ما زیبایی ها بسیارند و می توان گفت عکاسی بهترین روش برای ثبت این زیبایی هاست.درواقع، عکاسی هنر ثبت زیبایی هاست. یکی از این زیبایی ها بدون شک باران است و  یکی از دلچسب ترین سناریوها برای عکاسان، عکاسی در هوای بارانی می باشد. در هوای بارانی نور، رنگ و اتمسفر فضا، برای خلق یک شاهکار هنری بسیار مناسب هستند.  


در هوای بارانی سوژه ها می تواند متفاوت باشد. عکاسی از ابرهای زیبا و خاص گرفته تا غرش رعد و برق، رنگین کمان، قطرات باران و ...  هر کدام می توانند یه شاهکار عکاسی را رقم بزنند. یکی از نکاتی که هنگام عکاسی در آب و هوای بارانی باید به آن توجه کنید، استفاده از احساساتتان و داشتن نگاه ویژه به منظره ها است. مثلاً برای عکاسی از طوفان سعی کنید عکس را جوری بگیرید که قدرت طوفان را به تصویر بکشد. 


از زیبایی و لذت عکاسی در هوای بارانی که بگذریم، برای این کار باید مواردی را در نظر بگیریم، که مهمترین آنها محافظت از دوربین و جلوگیری از خیس شدن آن است. و همانطور که می دانیم بهترین حفاظ برای جلوگیری از خیس شدن خودمان یا دوربینمان استفاده از چتر است. چتر پناهگاه امنی برای محافظت از خیس شدن است.

حالا که در مورد محافظت از خودمان و وسایل زندگیمان در هنگام باران صحبت کردیم باید همانطور که در خارج از منزل از چتر برای خیس نشدن استفاده می کنیم، برای محل زندگیمان نیز چتری پیدا کنیم که راه باران به خانه هایمان را سد کنیم و با خیال راحت بتوانیم خانه را ترک کنیم و به عکاسی از سوژه های بارانی برویم. 

بهترین چتر برای محافظت از ساختمان های ما، «ایزوگام» است. ایزوگام نوعی عایق ضد نم و رطوبت است که از آن برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند اینها اسفاده می کنند. درواقع ایزوگام که محصولی از فرآورده های نفتی است، پوششی برای جلوگیری از ورود آب به ساختمان ها می باشد.

جالب است بدانید که همان قدر که عکاسی نیازمند آسایش حاصل از نصب ایزوگام است، ایزوگام ها هم به هنر والای عکاسی نیاز دارند. امروزه عکاسی و به عبارت بهتر عکاسی صنعتی نقش بزرگی در ترویج و توسعه ایزوگام ها داشته است. عکس های زیبا و جذابی که از ایزوگام های مختلف در فروشگاه های اینترنتی و مانند آنها می بینید، حاصل پیوند خوردن هنر و فن در صنعت عکاسی است.

این مطلب علاوه بر توضیح مختصری درخصوص ثبت زیبایی های باران، یک معرفی کوتاه از ایزوگام نیز بود تا بتوانیم آرامش را به شما دوست داران عکاسی و عکاس های گرامی تقدیم کنیم. چون در دنیای پردغدغه امروزی هیچ چیز به اندازه امنیت و آرامش اهمیت ندارد و یکی از نیازهای اولیه همه ما می باشد.
حال که با این محصول بسیار مفید مختصراً آشنا شدید، می توانید بعد از عکاسی، به خانه برگردید، در کنار پنجره بنشینید و از حس قشنگ دیدن باران لذت ببرید.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد